Dantuma Medische Speciaalzaak (onderdeel van Mathot Medische Speciaalzaken) – Leeuwarden

 

Dantuma was op zoek naar een oplossing waarmee ze de telefonie/communicatie konden verbeteren. Enkele eisen die men had waren:

  • Multimediaal, volledig geïntegreerd platform voor zowel telefonie- als email contacten.
  • Volledige sturingsinformatie, realtime online beschikbaar. Management rapportages voor Supervisors en Managers.
  • Klantherkenning t.b.v. hun Contact Center (20 medewerkers) waardoor slim herleiden van inkomende oproepen/mailberichten mogelijk is.
  • Plaats- en tijdonafhankelijk kunnen werken.
  • Beschikbaarheid van een Presence tool.

Door het implementeren van het NEC SV9300 communicatieplatform i.c.m. de Business ConneCT applicatie is Dantuma in staat de efficiëntie te verhogen maar ook kan ze haar klanten beter en sneller te woord staan. De inrichting van het Contact Center is daarbij erg belangrijk gebleken.

Enkele vafoto klantenservicen de functionaliteiten welke in de nieuwe oplossing zijn opgenomen:

  • Business ConneCT met licenties voor: de Operator, de Call Center Agents, overige medewerkers (Employee), Call Center Supervisor (voor het gewenste realtime inzicht en rapportages over de performance van het Call Center, email routing, identificatie module, full reporting module Soft wallboard.
  • Een koppeling met het CRM pakket waardoor er bij inkomende gesprekken een pop-up gegenereerd wordt van de klantkaart.
  • Presence informatie over de status van een medewerker, eenvoudig instelbaar (door iedere medewerker) van haar/zijn eigen bereikbaarheidsprofiel.

 

Quote van Antoinette Doyle, Manager klantenservice bij Dantuma Medische Speciaalzaak: “Mer ICT biedt een goede prijs/kwaliteit verhouding, ze denken mee in oplossingen. Het implementatietraject is prima verlopen, we hadden de hele dag expertise op locatie om alles te regelen en vragen van medewerkers te beantwoorden. Kortom: een prima partner”.

Chat met Mer