Er is een nieuwe release van de NEC Business ConneCT applicatie beschikbaar, release 9.
Introductie:
De nieuwe release 9 van Business ConneCT (verder te noemen BCT R9) bevat veel verbeteringen/toevoegingen voor een Contact Center, Operator en Employee gebruiker en is vanaf nu beschikbaar voor de NEC communicatieplatformen: UNIVERGE 3C, de complete SV9000 serie, SIP@Net en iS3000. BCT R9 heeft de volgende belangrijke wijzigingen en nieuwe functies:
- De BCT Agent smartphone App voor iOS en Android
- Agenten kunnen notities toevoegen
- Agenten hebben toegang tot gesprekshistorie
- Supervisor ondersteuning door één klik van de Agent
- Agenten kunnen gerouteerde oproepen opnieuw plannen
- Check-in, Call back en Outbound service mogelijk tijdens kantooruren
- Supervisors kunnen nu router specifieke berichten naar hun Agenten sturen
- Ad-hoc opnames en webchat-gesprekken mogelijk in Call Tracking
- Not Ready status beschikbaar voor Operators
- Voicemail doorsturen vanuit de Desktop Client
- Open Web Interface (OWI) voor ontwikkelaars
- BCT ondersteund de SV9100-TAPI interface (vervangt OAI)
- Heel veel kleine verbeteringen voor: Agent, Operator en Supervisor licentie gebruikers
- Bug fixes en support voor de laatste OS en PBX releases.
Wilt u meer weten over Business ConneCT release 9 v.w.b. mogelijkheden, kosten, upgraden van uw huidige Business ConneCT versie etcetera, neem dan contact op met uw Sales Consultant via 038-3766222, via een mail, zijn/haar doorkiesnummer of via onze webchat.