Er is een nieuwe release van de NEC Business ConneCT applicatie beschikbaar, release 9.

Introductie:

De nieuwe release 9 van Business ConneCT  (verder te noemen BCT R9) bevat veel verbeteringen/toevoegingen voor een Contact Center, Operator en Employee gebruiker en is vanaf nu beschikbaar voor de NEC communicatieplatformen: UNIVERGE 3C, de complete SV9000 serie, SIP@Net en iS3000. BCT R9 heeft de volgende belangrijke wijzigingen en nieuwe functies:

  • De BCT Agent smartphone App voor iOS en Android
  • Agenten kunnen notities toevoegen
  • Agenten hebben toegang tot gesprekshistorie
  • Supervisor ondersteuning door één klik van de Agent
  • Agenten kunnen gerouteerde oproepen opnieuw plannen
  • Check-in, Call back en Outbound service mogelijk tijdens kantooruren
  • Supervisors kunnen nu reouterspecifieke berichten naar hun Agenten sturen
  • Ad-hoc opnames en webchat-gesprekken mogelijk in Call Tracking
  • Not Ready status beschikbaar voor Operators
  • Voicemail doorsturen vanuit de Desktop Client
  • Open Web Interface (OWI) voor ontwikkelaars
  • BCT ondersteund de SV9100-TAPI interface (vervangt OAI)
  • Heel veel kleine verbeteringen voor: Agent, Operator en Supervisor licentie gebruikers
  • Bug fixes en support voor de laatste OS en PBX releases.

 

Wilt u meer weten over Business ConneCT release 9 v.w.b. mogelijkheden, kosten, upgraden van uw huidige Business ConneCT versie etcetera, neem dan contact op met uw Sales Consultant via 038-3766222, via een mail, zijn/haar doorkiesnummer of via onze webchat.

Chat met Mer