NEC heeft de introductie aangekondigd van Business ConneCT release 7
Met de komst van release 7 zijn de volgende aanvullingen beschikbaar voor de Contact Center applicatie: Web Chat Routing, Office 365 Support en verrijkte Multi-channel Agent mogelijkheden. Nieuwe rapportage is beschikbaar en geeft de mogelijkheid: Auto Attendant analyse en Agent Break Time analyse. Outbound acties geef je meer power door een Call Back campagne ten behoeve van de bellers die je in eerste instantie niet hebt kunnen bereiken. De Business ConneCT Operator is verbeterd met een visuele en hoorbare oproep prioriteit indicatie.

Ingezet over de hele wereld
Business ConneCT is een bewezen Alles-in-Een oplossing met onovertroffen veelzijdigheid en functionaliteit. Het is al ingezet bij duizenden relaties/klanten over de hele wereld en beschikbaar in 20 talen legt Rob Dinnissen uit, Global Product Manager bij NEC voor Business ConneCT. Het maakt communiceren tussen organisaties, personeel en de klanten meer efficiënt en effectief. Een heel sterk punt is het intuïtieve design en interface, die het makkelijk maken om te gebruiken en te onderhouden met minimale training.

Web Chat: kosteneffectief, hoog productief en toegenomen verkopen
De klantenservice is een grote onderscheidende factor in veel organisaties en heel belangrijk voor het opbouwen en onderhouden van klantrelaties. De klant van vandaag wil communiceren op een voor hen prettige manier en vaak starten ze online. De uitbreiding met Web Chat mogelijkheden is daarom een belangrijke aanvulling op het gebruik van telefoon en e-mail. De klantenservice die Business ConneCT levert (Multi-kanaals) geeft een naadloze klantervaring en zorgt voor minder kosten en complexiteit in het Contact Center. De snelheid waarmee klanten zich kunnen verbinden met Web Chat is aanmerkelijk sneller dan het kiezen van een nummer en het doorlopen van een menugestuurde ingang van het Contact Center. Tevens brengt het de beller direct in contact met een agent met de juiste kennis/kunde (skills). Klanten kunnen blijven browsen terwijl ze aan het chatten zijn en kunnen namen/account nummers/informatie delen zonder dat men het risico loopt om fouten te maken. Web Chat is erg kosteneffectief omdat een Agent in meerdere Web Chat sessies tegelijk bezig kan zijn. Dit verhoogt de productiviteit.

Agenten kunnen simpel vragen om assistentie terwijl ze in een Web Chat sessie zitten met een klant. En de varieteit in communicatiekanalen helpt en zorgt er voor dat de Agent gemotiveerd blijft. Dit heeft een positief effect op de team spirit binnen het Contact Center. De huidige consument wil een snel antwoord op zijn/haar vraag terwijl ze bijv. aan het kijken zijn op een website. Het is dan ook geen verassing dat als het op verkopen aan komt, de chatters vier keer sneller beslissen bij een aankoop dan een reguliere bezoeker aan een website en in het algemeen zijn de orderwaardes 25% hoger.

Business ConneCT Web Chat is een oplossing die volledig aan uw eisen kan worden aangepast en de set-up voor de website van een klant is extreem snel en gemakkelijk.

Voor meer informatie neem contact op via telefoon 038-3766222 of e-mail verkoop@merict.nl

Unified_communications_and_collaboration

Chat met Mer