In September 2016 heeft NEC Enterprise Solutions een nieuwe release uitgebracht van de succesvolle Business ConneCT applicatie met daarin vele verbeteringen en nieuwe functionaliteiten.

De belangrijkste wijzigingen en nieuwe features zijn:

scherm-bct-8-klein

 

  • Zichtbare wachtrij voor Agents: Voice, E-mail, WebChat incl. wachtrij selectie (de gebruiker kan zelf bepalen wie ze het eerst uit de wachtrij halen)
  • Terugbelverzoek via WebChat
  • WebChat historie voor Agenten
  • Callback Blacklist (zoals bijvoorbeeld 112)
  • Call Recording voor Employees
  • Voicemail voor Agents en Operators
  • Call Monitoring (meeluisteren) voor de Supervisor (voor SIP@Net en SV9300)
  • Agent status rapport over time
  • Toestemming om Outlook Pop-up’s te delen
  • ‘Ready’ status Agent zichtbaar voor de Operators
  • Rapport export naar een CSV-bestand
  • Agent status veranderd in Not Ready wanneer de computer vergrendeld is
  • Kolom selectie in Agent- en Operator rijen.

Wilt u meer informatie of een offerte? Bel met 038-3766222 (optie 2) of mail met uw Sales Consultant.

 

Chat met Mer