In September 2016 heeft NEC Enterprise Solutions een nieuwe release uitgebracht van de succesvolle Business ConneCT applicatie met daarin vele verbeteringen en nieuwe functionaliteiten.
De belangrijkste wijzigingen en nieuwe features zijn:
- Zichtbare wachtrij voor Agents: Voice, E-mail, WebChat incl. wachtrij selectie (de gebruiker kan zelf bepalen wie ze het eerst uit de wachtrij halen)
- Terugbelverzoek via WebChat
- WebChat historie voor Agenten
- Callback Blacklist (zoals bijvoorbeeld 112)
- Call Recording voor Employees
- Voicemail voor Agents en Operators
- Call Monitoring (meeluisteren) voor de Supervisor (voor SIP@Net en SV9300)
- Agent status rapport over time
- Toestemming om Outlook Pop-up’s te delen
- ‘Ready’ status Agent zichtbaar voor de Operators
- Rapport export naar een CSV-bestand
- Agent status veranderd in Not Ready wanneer de computer vergrendeld is
- Kolom selectie in Agent- en Operator rijen.
Wilt u meer informatie of een offerte? Bel met 038-3766222 (optie 2) of mail met uw Sales Consultant.