Mer Alles-in-één mer-alles-in-een-B

Mer biedt met Alles-in-één een dienst voor vast én mobiel bellen t.b.v. de zakelijke markt. De dienst biedt efficiency, flexibiliteit en veel functionaliteit.

In plaats van verschillende leveranciers, verschillende producten en diensten en verschillende kostenstructuren gaat een organisatie gebruik maken van één dienst. Vaste en mobiele gebruikers bellen onderling gratis en kunnen maandelijks toegevoegd óf verwijderd worden.

Er wordt géén gebruik gemaakt van een gedeeld platform zoals bij veel soortgelijke oplossingen. De oplossing wordt per klant samengesteld (Private Cloud, Private Platform) en kan zo volledig afgestemd worden op uw wensen en eisen. Deze kenmerken maken de dienst bij uitstek geschikt voor middelgrote en grote organisaties.

Voordelen

  • Één dienst   • Flexibel op- en afschalen
  • Één factuur   • VastMobiel integratie
  • Één helpdesk   • Klant Contact Centrum
  • Één contract   • Data groepsbundels
  • Één nummerplan   • Volledig Flat Fee bellen

 

Efficient en flexibel

Het gebruik maken van één dienst betekent optimale efficiency. Evenals het beperken van integratierisico’s. Geen verschillende leveranciers, verschillende producten en diensten en verschillende kostenstructuren. Maar één factuur, één nummerplan en Flat Fee bellen voor vaste én mobiele gebruikers. De dienst biedt flexibel op- en afschalen van gebruikers en functionaliteit. Onze dienst kan onbeperkt met u meegroeien of krimpen.

Eenvoud

Één loket, u kunt vertrouwen op onze deskundige dienstverlening. Wij bieden communicatie-as-a-service. We streven continue naar een passende oplossing van telefoon- en communicatievraagstukken. Voor u betekent dit concreet, één deskundig loket en aanspreekpunt waar u het beheer van uw telefonie en communicatiediensten aan toe vertrouwt.

Veel functionaliteit 

De dienst beschikt over breed scala aan telefoonfuncties. Standaard functies als doorverbinden en groepsgesprekken of het aannemen van een gesprek voor een collega. De mobiele toestellen volledig geïntegreerd. De mobiel heeft exact dezelfde functies als een vast toestel. Zo kan gebeld worden met een mobiel via het vaste nummer. Zowel inkomende als uitgaande gesprekken. Middels een uitgebreide applicatiesuite kan functionaliteit toegevoegd worden zoals een Klant Contact Center, Unified Communications, Operator en Videoconferencing.

Vergroot de bereikbaarheid

De Alles-in-één dienst geeft automatisch inzicht in de bereikbaarheid van medewerkers, vast én mobiel. Door inzicht in de status van PC, telefoon en agenda  is inzichtelijk wie aanwezig en bereikbaar is. Dit maakt een snelle en correcte afhandeling van inkomende gesprekken mogelijk en verbetert communicatie tussen medewerkers, ongeacht hun locatie.

Meer weten? Neem contact op voor een vrijblijvende demo bij u op locatie.

 

Klantcases

Gemeente Bronckhorst

Gemeente Bronckhorst

De gemeente ligt tussen de centrumgemeenten Zutphen en Doetinchem in en de IJssel vormt de

Lees meer over deze case

Weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij geven u graag deskundig advies. Vul het onderstaande contactformulier in en we nemen geheel vrijblijvend contact met u op.

Bel meMail me

header
Chat met Mer