Bereikbaarheidbereikbaarheid-B

Voor een organisatie is optimale bereikbaarheid een vereiste. Gesprekken, e-mails of chats moeten snel naar de juiste medewerker gerouteerd worden. Hier ligt eveneens een communicatievraagstuk. Medewerkers bevinden zich zowel in het kantoorpand als daarbuiten. Mobiele telefonie is vaak een vast onderdeel van de totale telefonieoplossing binnen bedrijven evenals flexwerken en thuiswerken.

Mer biedt een communicatieoplossing die ongeacht plaats, tijdstip of toestel een volledige inzage geeft in de bereikbaarheid van een medewerker en gesprekken op de beoogde manier afhandelt.

Inzicht in bereikbaarheid
Medewerkers zien in één oogopslag de bereikbaarheidsstatus van een collega.  Groep lijsten geven weer wie op een afdeling of een bepaalde vestiging werkt, inzichtelijk is wie in gesprek is, wie ingelogd is op een PC en wat de agenda status is. Deze functionaliteit is aanwezig ongeacht de locatie van een medewerker of welk toestel er gebruikt wordt.

Klant Contact Centrum

Het geïntegreerde Multi channel Klant Contact Centrum geeft uitgebreide en zeer geavanceerde mogelijkheden om inkomende klantcontacten af te handelen. Met één applicatie worden inkomende gesprekken, e-mail, webchats, webcallback en Social Media gerouteerd en door de meest geschikte medewerker afgehandeld. Rapportages en Supervisor tools geven inzicht en mogelijkheid tot voortdurende verbetering en optimalisatie.

Meer weten over de mogelijkheden? Wij gaan graag met u in gesprek.

 

Klantcases

Dantuma Medische Speciaalzaak – Leeuwarden

Dantuma Medische Speciaalzaak – Leeuwarden

Dantuma gelooft dat mensen niet beperkt willen worden door een aandoening en blij

Lees meer over deze case

Weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij geven u graag deskundig advies. Vul het onderstaande contactformulier in en we nemen geheel vrijblijvend contact met u op.

Bel meMail me

header
Chat met Mer