Klant Contact Center klant-contact-center-B
Personen en bedrijven die contact opnemen met uw organisatie wilt u direct, snel en klantgericht van dienst zijn. Met een goed ingericht Klant Contact Center (KCC) kunt u dit bereiken. Een KCC medewerker die over de juiste techniek, informatie en middelen beschikt begeleidt een beller, inkomende e-mail en/of inkomende chat naar de juiste persoon binnen de organisatie. Wij bieden organisaties een professioneel KCC met een persoonlijke service.

Omni channel

Het Omni channel Klant Contact Centrum geeft uitgebreide en zeer geavanceerde mogelijkheden om inkomende klantcontacten af te handelen. Met één applicatie worden inkomende gesprekken, e-mail, webchats, webcallback en Social Media gerouteerd en door de meest geschikte medewerker afgehandeld. Rapportages en Supervisor tools geven inzicht en mogelijkheid tot voortdurende verbetering en optimalisatie.

Sturen op KPI’s

Inzicht in de prestaties van een KCC maakt dat er gestuurd kan worden op Kern Prestatie Indicatoren (KPI’s). Per KPI wordt een Service Level vastgesteld, bijvoorbeeld het aantal gemiste gesprekken, de gemiddelde beantwoordingstijd en de gemiddelde gesprekstijd. Mer levert gedetailleerde rapportagesoftware. Rapporten zijn beschikbaar per groep en per individu. Trend analyses meten de belasting van het KCC zodat de bezetting daarop afgestemd kan worden. Op deze wijze wordt het managen, meten en bijsturen van een KCC eenvoudig.

Powered by NEC Business ConneCT

Mer is Gold partner van NEC. NEC is wereldwijd marktleider en levert met het Business ConneCT Contact Center de techniek voor het succesvol inrichten van een KCC. Met kennis en jarenlange ervaring in het opzetten van een KCC bij o.a. gemeenten en woningcorporaties weten onze specialisten wat nodig is om een KCC goed in te richten. Het KCC wordt voorzien van de juiste informatie door vergaande applicatie integratie en koppelingen met bestaande databases en zaaksystemen. Wij gaan graag met u in gesprek om de mogelijkheden voor uw organisatie in beeld te brengen. 

Klantcases

Dantuma Medische Speciaalzaak – Leeuwarden

Dantuma Medische Speciaalzaak – Leeuwarden

Dantuma gelooft dat mensen niet beperkt willen worden door een aandoening en blij

Lees meer over deze case

Weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij geven u graag deskundig advies. Vul het onderstaande contactformulier in en we nemen geheel vrijblijvend contact met u op.

Bel meMail me

header
Chat met Mer